Tuesday, February 18, 2014

Peluang Terbang Sebagai Cabin Crew

AirAsia menawarkan peluang terbang sebagai Cabin Crew.

AirAsia, sebuah syarikat penerbangan Harga Rendah sememangnya terkenal diperingkat kebangsaan dan antarabangsa. Ianya mempunyai beberapa anak syarikat di beberapa buah negara diAsia.

Walk in Interview akan diadakan serperti berikut....

Tarikh : 22 Feb 2014
Masa: Registration 9.00 to 1300 hrs

Tempat:  Park Royal Hotel Kuala Lumpur
Jalan Sultan Ismail
Kuala Lumpur.

AirAsia 22 Feb 2014
   

1 comment:

  1. saya sekarang sedang menyambung pelajaran dlm peringkat ijazah di sebuah universiti kerajaan di malaysia.saya berumur 21 tahun. result utk sbjk spm san stpm saya amat baik kcuali utk sbjk matematik saya msa spm dulu kurang baik. adakah saya mempunyai peluang yang cerah utk diserap menjadi cabin crew wlpun matematik saya kurang baik? dan adakan taraf pendidikan yang tinggi spt ijazah akan diberi keutamaan dalam pemilihan crew pramugara nanti? mohon pencerahan. boleh reply ke emel saya di james_elly193@yahoo.com

    ReplyDelete